Earn free bitcoin
MERAKLI KURTCUK - SOSYALPROBLEMLER

23 Temmuz 2015 Perşembe

GÜÇ SİZDE.....







Ülkemizde son günlerde yaşanan bombalama ve gelen şehit haberleriyle terör illetinin bir kez daha  kara bulut gibi üstümüze çöktüğünü görüyoruz.

Bilmem farkındamısınız hem devlet çevreleri hem siyasiler  hemde halk olarak sanırım  bu tür olayları kanıtsamış durumdayız ...Bunu yazdığım için bana kızabilirsiniz. 

Bu tür olaylardan sonra hükümet kanadından siyasetçilerden klasik sözler duyarız. 
- Terörü lanetliyoruz..
- Yapılanlara karşı misliyle karşılık verilecektir.

Daha sonra akşam haberlerinde 3 dakikalık haber ve sonra..Halk olarak bir iki gün konuşup unutuyoruz.Ateş adeta düştüğü yeri yakıyor.Şehit şehit olduğuyla ,aileleri acılarıyla kalıyor.

Peki ya daha sonra...

Toplum olarak biz unutmaya meyilliyiz.Öyle zaman oluyor ki Fatmagül'ün suçunu 1 hafta konuşurken ülkemizde yaşanan bu tür olayları bu kadar konuşmuyoruz. Sosyal medyada asıp keserek güya baş kaldırıyorlar. Dizilerle,internetle ve magazinle uyuşturulan bir toplum meydana geliyor.

Millet olarak aslında birçok şey elimizde bilinçlenelim.Olaylara duyarlı olalım.Tepkimizi aşırıya kaçmadan anayasal haklar üzerinden gösterelim. Yaşadığımız olayları unutmayalım unutturmayalım....






8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok doğru şeyler yazmışsınız! Bileğinize kuvvet,yüreğinize sağlık...

www.filmgundemi.com dedi ki...

Belgeler toplumun hafızasını oluşturur. Blog sahibi olarak hafıza tazelemek, unutturmamak elimizde. Yazınızı okuyunca öz eleştiri yapma gereği duydum. Paylaşım için teşekkürler.

Ece Evren dedi ki...

Çok yerinde bir yazı.Ben bu konuyu kitabımda geniş bir şekilde işlemiştim.Öncü olarak paylaşımından ötürü seni kutluyorum Emin kardeşim.

meraklı kurtcuk dedi ki...

Çok tesekkur ederim..

meraklı kurtcuk dedi ki...

Ben tesekkur ederim bir nebze birsey katabildiysek.

meraklı kurtcuk dedi ki...

Cok tesekkur ederim Ece hanim kitabinizin ismi alabilirmiyim Kara pazarlarmiydi..

Ece Evren dedi ki...

KARA PAZARLAR Aynen büyük harflerle yazıyor diye böyle yazdım Emin kardeşim.Yeni yazılarda fikirlerimizi paylaşmak üzere.Sağlıcakla kal.

Resneli dedi ki...

kaleminize sağlık...

Related Posts with Thumbnails